Neden "Çayım taze..."?

Aklıma geldiğinde içimi ısıtan bazı anlar vardır.
Bunlardan çocukluğuma dair hatırladığım; annemin, sabahtan akşama kadar sokaklarda oynadığımızda ve heryerimiz toz-kir içindeyken, bizi içeriye alma çabasıyla seslenişidir: "Çocuklaaar, hadi artık akşam soğuğu çıktı, içeriyeeeee!!!"
Artık akşam soğuğu çıkmıştır, bundan korunacağımız, ısınacağımız, temizleneceğimiz yuvaya çağrılmaktır bu. Güven verir, huzur verir, içimi dinginleştirir. O günlerde de, şimdi de...
Artık yetişkinim. Beni akşam soğuğu çıktığı için eve çağıran ses yok. Hâlâ zaman zaman akşam soğuğu çıkıp, üzerime bir hırka almam gerekse, içim ısınır, güvende ve huzurlu hissederim. Sanırım örgü örmeye başladığımdan beri, bu yüzden hep hırka örüyorum:)
Annem'e Sevgilerimle...

Gelelim bugüne...
Büyüyünce içimi ısıtan cümlelerden biri; telefonun ucundaki bir dosta,
"Çayım taze, sıcak simitleri al gel" demek...
Bu cümle benim için dostluk demek, huzur demek, paylaşmak demek, hadi gel demek, gel de iki lafın belini kıralım demek. Davet eden de olsan, edilen de, ne fark eder ki?
Çayım taze...
Hadi alın sıcak simitlerinizi, peynirlerinizi, gelin bloğuma, iki lafın belini kıralım :)

Heyyfi

25 Şubat 2016 Perşembe

23 ŞUBAT...

İki yıl öncesine kadar hiçbir anlamı olmayan, sıradan şubatın sıradan 23'ü...
23 Şubat 2014 18:28... Kızım doğdu... Mucizevi bir hediyeydi... Eksiğim kalmamıştı hayatta...
23 Şubat 2014, 19:58... Canımın canı, ailemin biricik göz bebeği yeğenim, Mert'im, motosikletine binip sadece bir tur atıp eve dönecekti. Yanlış yerde, yanlış zamanda aniden duran bir araç bu planı bozdu... Güzel gözlüm, 23 yaşında melek oldu... 
Kader 1,5 saat arayla, bizden bir meleği alırken, diğerini gönderdi.
23 Şubat 2014... Sıradan şubatın, unutulmaz 23'ü olmuştu artık...


İyi ki doğdun Ela kızım, iyi ki beni buldun...


Melek oğlum, Mert'im, nurlar içinde uyu... Buluşacağımız gün olacak elbet... O güne kadar seni çok özleyeceğiz yavrum...

15 yorum:

  1. çok üzüldüm Sevgili Mert nurlar içinde yatsın, inan kalbim acıdı Heyyfi, Allah sabırlar versin.
    Ela kızına güzelliklerle dolu bir yaşam diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hafizecim hayat boyle iste. Bir aci, bir sevinc. Elaya sevincleri bol uzun omurler dilerim. Mertin mekani cennet olsun.
    Sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  3. Hayatın götürdükleri, getirdikleri...
    Üzüntüler-acılar, mutluluklar-sevinçler...
    Hepsi yaşamın bir parçası işte...
    Geçenlere alışmak, günü yaşamak...
    Allaha emanet...

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Benim güzel huylu, güzel kalpli arkadaşım. O kadar net hatırlıyorum ki; acı bir haberi ve mutluluk haberini üst üste alışınızı. Burada misafiriz canımcığım. Elbet bir zamanı vardır, kayıplara kavuşmanın. Ancak; senin daha çok büyük görevlerşn var. Küçücüğümüzü büyüteceksin:))) can kardeşime iyi bir eş olmaya devam edeceksin:)) güzel yazılarını kaleme almaya devam edeceksin;)))) ya o kadar çok işin var ki:) üstelik arada bana Emel'e vakit ayıracaksın;))) seni, sizi, Elamı çok seviyorum. İyi varsınız. Mert'e de Tanrıdan rahmet diliyorum. Anacığına ve sizlere de sabır...:(

    YanıtlaSil
  5. Canım benim Allah sabır versin
    Ela ya da Allah upuzun çok şanslı sağlıklı bir ömür versin
    herşeyin en güzeline layıksın sen güzel kalpli arkadaşım
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  6. Allah sabırlar versin. İyi ki bulusacağımız bir günün varlığına inanıyoruz. Yavrunuza da hayırlı mutlu ve uzun bir ömür diliyorum."dildennagmeler.blogspot.com"

    YanıtlaSil
  7. mutluluk ve hüzün kardeşmiş ya, sizde o gün onu yaşamıştınız. mert'in mekanı cennet olsun, allah rahmet eylesin...
    ela'ya ve size saglikli, mutlu, huzurlu nice, nice yillar diliyorum. o sizin mucizeniz:))) bizim de henüz gorüp öpemediğim kara kızim:) şansı, bahtı açik olsun inşallah. hepinizi öpüyorum canim benim, selamlar, sevgiler kucak dolusu.

    YanıtlaSil
  8. Yaşam sınavlarla dolu derler ya sevinciyle, üzüntüsüyle büyük bir sınavdan geçmişsiniz. Aslında tam da sözün bittiği yer yoruma bile gerek yok. Olayı biliyordum aslında ama tekrar okuyunca kasıldım kaldım. Ela'ya nice mutlu, sağlıklı, şans dolu yıllar diliyorum. Mert zaten ışıklar içinde yatıyor.

    YanıtlaSil
  9. Başınız sağ olsun Allah sabır versin çok acı bir durum yazınız beni çok etkiledi. Allah yavrunuza uzun ömürler versin :(

    YanıtlaSil
  10. Hayat dediğimiz zaman dilimi acılarıyla, sürprizleriyle bizleri bir yerden başka bir yere götürüyor...sevinmek ve üzülmek de bize kalıyor...Allah rahmet eylesin. Minik Ela`ya da kocaman öpücükler, sağlıklı ve mutlu günleri olsun...güzel günler dileklerimle...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba blogunu çok beğendim. Bende kendi sitemde bir çekiliş düzenliyorum katılmak istersen beklerim.

    http://www.selmamutfakta.com/2016/02/bloggerlara-ozel-cekilis.html

    YanıtlaSil
  12. Tatlım yaşam da acı, hüzün, neşe,umut iç içe. İkisini aynı anda yaşamanız da takdiri ilahi demek istiyorum. Mert'e Allah'tan rahmet diliyorum. Güzel Ela'ma ise sağlıklı ve keyifli bir yaşam diliyorum.
    Çok özledim en kısa zaman da Elif'imle beraber buluşmak dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. Yorum yazmak istememistim😢gözlerim dolmuştu, seviyorum sizleri 💚💛💜

    YanıtlaSil
  14. Güzel dilekleriniz ve yürekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Hayat böyle bir şey işte. Dayanılmaz dediğimiz acılara dayanmak zorunda kalıyoruz. Sonra yeniden yeşeren başka umutlar için çabalıyoruz. İnsan olmanın gereği bu. Bir şekilde yaşama tutunmak zorunluluğu.. Tanrım sabırlar versin, ışıklar içinde uyusun. O uyudukça tatlı Ela, adına yaşamak dediğimiz olguda gelişip serpilsin,her anlamda. Sağaltsın yaralarınızı ve mutlu olsun..Bu dilekler yürekten. Sevgiler olmasaydı ne olurdu halimiz.

    YanıtlaSil