Neden "Çayım taze..."?

Aklıma geldiğinde içimi ısıtan bazı anlar vardır.
Bunlardan çocukluğuma dair hatırladığım; annemin, sabahtan akşama kadar sokaklarda oynadığımızda ve heryerimiz toz-kir içindeyken, bizi içeriye alma çabasıyla seslenişidir: "Çocuklaaar, hadi artık akşam soğuğu çıktı, içeriyeeeee!!!"
Artık akşam soğuğu çıkmıştır, bundan korunacağımız, ısınacağımız, temizleneceğimiz yuvaya çağrılmaktır bu. Güven verir, huzur verir, içimi dinginleştirir. O günlerde de, şimdi de...
Artık yetişkinim. Beni akşam soğuğu çıktığı için eve çağıran ses yok. Hâlâ zaman zaman akşam soğuğu çıkıp, üzerime bir hırka almam gerekse, içim ısınır, güvende ve huzurlu hissederim. Sanırım örgü örmeye başladığımdan beri, bu yüzden hep hırka örüyorum:)
Annem'e Sevgilerimle...

Gelelim bugüne...
Büyüyünce içimi ısıtan cümlelerden biri; telefonun ucundaki bir dosta,
"Çayım taze, sıcak simitleri al gel" demek...
Bu cümle benim için dostluk demek, huzur demek, paylaşmak demek, hadi gel demek, gel de iki lafın belini kıralım demek. Davet eden de olsan, edilen de, ne fark eder ki?
Çayım taze...
Hadi alın sıcak simitlerinizi, peynirlerinizi, gelin bloğuma, iki lafın belini kıralım :)

Heyyfi

10 Nisan 2013 Çarşamba

DENİZ-9

Deniz'in ağrıları, kullandığı onca güçlü ilaçlara rağmen bitmiyordu. İyice yorgun düşmüş vücudu, bembeyaz cildi, yorgun bakan gözleriyle çok sağlıksız görünüyordu.
Bir ay sonra, acıları oldukça azalmıştı. Kitap okuyor, film izliyor, annesinin yaptığı yemekleri büyük bir iştahla yiyordu.
Bu dönemde, düşünmek için çok fazla vakti oluyordu Deniz'in. Böylesine sakin bir hayata alışkın değildi. Günleri hep koşturma, yetiştirilmeye çalışılan işler, sabah giyeceği elbisenin çantası ile uyumu, bir gün sonra yapacağı iş toplantısının içeriğini düşünerek geçer ve akşam olduğunda da yorulmuş bir zihin ve vücutla evine dönerdi.
Geçirdiği ameliyatta, kalbi geçici süre durdurulup, gerekli cerrahi müdahale yapılmış ve kalbi tekrar çalıştırılmıştı. İşte bu kadar basitti hayat. Sonra hayatındaki koşturmayı düşündü. Nedenini düşündü. Cevap bulamamıştı. Ne içindi bu koşturma?
"Mutluyum" demek için ne gerekliydi bir insanın hayatında? Bu sorunun cevabı aslında herkes için farklıydı.


"Ben mutlu muyum?" diye düşündü. Dışarıdan bakıldığında mutlu olması için yeterli sebep vardı. Maddi olarak çok rahat bir hayatı, onu seven ve çok iyi kalpli bir eşi vardı. "Tüm bunlar yeterli sanırım mutlu olmak için" diye düşündü. Deniz, ilk kez kendisine mutlu olup olmadığını soruyordu. Bu soruya içinden, derinlerden bir yerlerden gelecek olan cevaba hazır mıydı?
Yüreğinin çok derinlerinden, çok kısık bir ses, istediği cevapları vermiyordu. "Eksik olan ne" diye düşündü.
Evet, eksik bir şeyler vardı Deniz'in hayatında. Hem de kocaman bir eksik. Hayatında tanımaya çalıştığı, tanıyabilmek için emek verdiği yakın dostları, arkadaşları olmuştu ama bu emeği vermeyi unuttuğu biri vardı. Kendisi...
Mutlu değildi. Eşi çok iyi bir insandı, Deniz için iyi bir arkadaştı ama hepsi buydu. Yaşadığı bu hayatın aslında istediği hayat olmadığını çok iyi biliyordu.
Mutlu olmadığı halde "mutluymuş" gibi davranıyordu. Bu 3 ay boyunca, yaşam amacını sordu hep. Cevabı yoktu bu sorunun. Ölümle yaşam arasındaki bu süreçte, yaşadığı hayatın ona verilmiş çok özel bir hediye olduğunu anlamıştı. Annesine bunları anlatmayı çok istemesine rağmen yapamazdı. Onu anlamayacaklar ve hayatla daha yeni barışmış olan kalbini tekrar kıracaklardı.
Artık iyice iyileşmiş, işine geri dönmüştü.

Aradan geçen iki yıldan sonra kalbi ne kadar hızlı iyileşiyorsa, evliliği de aynı hızda yok oluyordu.
Akşamları artık farklı odalarda farklı hayatlar yaşamaya başlamışlardı.
Deniz kararlıydı. Kendine yeni bir yön çizecekti fakat bunu eşine nasıl söyleyeceğini bilemiyordu. Onu kırmak en son isteyeceği şeydi.
"Yarın akşam kararımı söylemek için en doğru zaman" diye düşündü. O gece yatağına gitti, uyumaya çalıştı. Ama olmuyordu. "Keşke" dedi, "keşke sabah küçük bir kız olarak, annemin kahvaltı için beni uyandıran sesiyle uyansam..."
diye düşündü. Artık, o yıllar ve çocukluğu çok gerilerde kalmıştı.


Çok yalnız hissediyordu kendini. Bu kararını yarın eşine açıkladığında, hayatında artık hiçbir şey aynı kalmayacaktı, arkadaşları bile...
Artık bu düşüncelerden yorgun düşmüş, korkulu gözleri kapanmış ve Deniz, geceye kendini teslim etmişti. Doğacak olan güneşin getireceği bu yeni gün, her zamanki gibi başlayacak ama farklı bitecekti. Deniz şimdi uykunun sıcacık kollarındaydı. Hepsi buydu...

(Devam edecek...)
Heyyfi...

- Posted using BlogPress from my iPad

63 yorum:

  1. ne güzel yazmışsın, hayat bize verilmiş en güzel hediye, ben de vücudumuz için aynı şeyleri düşünürüm çoğu zaman vücudumun hayatım boyunca alabildiğim en güzel hediye olduğunu düşünür ve kıymetini bilmeye zorlarım kendimi ve şükrederim...
    hadi bakalım yeni bir problem daha, yüreğim dayanmıyor artık...herşeyin hayırlısı diyorum ve merakla bekliyorum...
    sağlıklı günler olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükretmek çok önemli gerçekten.
      Deniz'i bir süre daha sıkıntılar bekliyor canım ama daha sonraları bunların ödülünü alacak:)

      Sevgiler canım, çok teşekkür ederim yorumun için...

      Sil
  2. Hoppppp bitiverdi...
    Hayatta herseye acik olmak, bize vereceklerine hazir olmak gerek...
    Ama zamanin o aninda bunu yapabilmek cok zor...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle zamanların bence en büyük ödülü, kabulde olmayı öğretiyor olması sanırım...
      Deniz hayatının en önemli tecrübelerini yaşıyor aslında:)
      Sevgiler gönderiyorum...

      Sil
  3. Can Heyyfim bu satırları daha doğrusu böyle bir sonucu bekliyordum doğrusu...
    Deniz'in onca sıkıntılı günlerinde yanında eşinden değilde sadece anacığından bahsetmesi tuhaf gelmişti.
    Sevgiler gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım terazim, o günlerde insan yanında saf sevgi görmek istiyor. Sanırım bu sevgi de ana kucağında bulunuyor...

      Sana sevgiler gönderiyorum canım...

      Sil
  4. Ağır hastalık geçirme durumlarında insan ölüme nanik yapınca yaşadığı hayatı daha bir sorguluyor sanırım. Hastalık nedeniyle zor bir süreç yaşansa da, farkındalığın artmasıyla alınan kararlar kişinin kendini bulması yolunda çok önemli.

    Öpüyorum canım arkadaşım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'in en tatlı ayusu, ne güzel özetlemişsin:)
      Gerçekten de farkındalığı oluşturan şoklar bunlar. Sonrasında çok büyük öğretiler getiriyor.

      Ben de seni öptüm canım arkadaşım...
      Seni çok özledimmm....

      Sil
  5. CANIM HEYYFIM HANI BIR SOLUKTA OKUDUM DERLER YA BENDE MART ILK HAFTASINDAN ITIBAREN HEPSINI OYLE OKUDUM/..CABUK YAZ DEVAMINI CABUK..BEKLIYORUM OZLEMISIM:)) SARILDIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can arkadaşım, sen ne kadar tatlısın. Seninle telefonla konuşurken bile insana pozitif enerji akıyor.
      Beğenmene çok mutlu oldum canım arkadaşım. Bu yorumlar benim için çok anlamlı ve değerli...
      Çok teşekkür ederim...

      Sil
  6. yaaa lütfen eşine o haberi vermesiiin,ayrılmasın...çok dokunuyor bu yazdıkların...bakalım ne olacak..öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bize zor gelen olaylar, ilerleyen yıllarda önümüzde bambaşka dünyaların kapısını açabiliyor. O an için öngöremediğimiz sonuçları yaşayabiliyoruz.
      Deniz için de öyle olacak:)
      Sevgiler canım...

      Sil
  7. Heyyficiğim,
    zor bir süreç olmalı...
    somut bir neden yokken "mutsuzum"u anlatmak çok zor!
    iyi şanslar diliyorum Deniz'e...
    devamını merakla bekliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Deniz ve eşi için o dönemlerde somut denebilecek sorunlar başlamıştı ama anlatmak çok zor olacaktı gerçekten. Bazen sebepleri çok iyi biliriz ama ifade edemeyiz.

      Çok teşekkür ederim Cepaynam...

      Sil
  8. Yine güzel bir yazı olmuş canım, hayatı sorgulamaya başladığımızda aslında çok çaresiz kalıyoruz. Ama bizi mutlu kılacak her şeyi yapmalıyız ki hayat yaşamaya değsin. Devamını da çok merak ediyorum ve bekliyorum. Sevgiler gönderiyorum sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deniz'im, yaşanacak tek bir hayatımız var.
      Yaşadığımız hayat, aldığımız kararların sonucu nihayetinde...
      Bu kararları bazen korkuların etkisiyle bazen de, sevginin etkisiyle alırız. Sonuçlarda farklı oluyor tabiki...
      Benden de sana kocaman sevgiler canım...

      Sil
  9. Bazen, Tanrının bize verdiği en büyük hediyenin, kendimiz olduğunu anlamak, bazı deneyimler gerektirir. Sevgili Heyyfi sen de bu deneyimi yaşayıp fark edenlerdensin.: Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşuna dememişler Nilgün'cüğüm, hayatı iyi günlerde değil zor günlerde öğreniriz diye...
      Gerçekten çok doğruymuş...
      Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim Nilgüncüğüm...
      Sevgiler ...

      Sil
  10. Gri Cenevre'den merhaba! Ahh su an sicacik bir simitle ince bellide taze bir caya nasil da hasretim bir bilseniz! Okumaya sondan basladim ama Deniz serinizi zevkle okuyacagim. Ben de cicegi burnunda bloguma beklerim. Selamlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bİzden de Cenevre'ye kocaman sevgiler...
      Canın çay ve simit istediğinde beklerim:)
      Yalnız ben senin bloğuna giremiyorum. Eğer adresi yazabilrsen o şekilde ulaşabilirim sanırım.
      Sevgiler gönderiyorum...

      Sil
  11. Can heyyfi, yine yazını birkaç bölüm biriktirip okudum koşuşturma bitmiyor bu sıralar anne babalara ev arayıp bulmak onlarla ilgili işlemleri yaptırmakla görevliydim çok şükür hallettim artık onları taşıyıp yerleştirme işi 23 nisan günlerine denk getirip halledeceğiz.Az önce sevgili Tülinle( bulut gölgesi) öğle saatinde buluştuk2-3 saate yakın işyerimde oturduk o kısa zamana neler sığdırdık bilsen. onu tanımaktan çok keyif aldım senden bahsettik onu yolcu eder etmez de dostlarımı ziyarete çıktım bak buradayım..Yazının kahramanı denizi hepimiz çok merak ediyoruz onun yaşamını aslında hepimize çok tanıdık bence . Sonu güzel bitsin istiyorum kocaman sevgiler.. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şükran'cığım, işlerin yoluna girmeye başlamış olmasına çok sevindim. Çok zor işler olduğunu çok iyi biliyorum. Sana kolaylıklar dilerim...
      Tülin'in bloğunu bilmiyordum ama mutlaka ziyaret edeceğim...

      Deniz'in hayatı aslında çevremizde sürekli karşılaşabileceğimiz bir hikaye... Bir kadın hikayesi...:)
      Sana kocaman sevgilerimi gönderiyorum canım...

      Sil
  12. Sevgili Heyyfi uzun zamandır ziyaret edemiyordum,son üç bölümü heyecan ve merakla nefes almadan okudum.Zor günler geçirmişsin ama zorlukların insanı güçlendirdiğine inanıyorum sen güçlü bir insansın,devamını merakla bekliyorum.Ayrıca son günlerde geçirdiğim zor anlarımda verdiğin destek ve moral içinde çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap, hikayelerimi beğenmiş olamana çok mutlu oldum...
      Dediğin çok doğru, zor zamanlar bize çok şey öğretiyor.

      Bu güzel sözlerin için çok teşekkür ederim Mehtap'cığım.
      Umarım yakında senden güzel haberler alırız...
      Sevgiler Mehtap'cığım...

      Sil
  13. Ya inan şok oldum. Hiç beklemediğim bir gelişme oldu. Ama mutlaka bir tarafından düzelecek diye umut ediyorum. Çünkü ben senin şu anki yaşamındaki pozitif düşünen, hep bardağın dolu tarafını gören ve eşiyle de mutlu olan kısmını da biliyorum. Onun için gerçekten şok oldum. Merakla ve mutlaka düzeleceğini umarak bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman seni sıradaki hikayede bir sürpriz bekliyor İlhan:))

      Bu güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Beni böyle algılamış olman beni çok sevindirdi.
      Deniz uzun süren zor zamanlardan sonra hayatındaki birçok kabuk değişiyor olacak İlhan. Senin tanıdığın Deniz ondan sonra ortaya çıkacak:)
      Tekrar çok teşekkür ederim. Sevgiler İlhan...

      Sil
  14. eminim ki herkes okurken aslında kendi hayatını da sorgulamıştır .....keşke herkes Deniz kadar cesaretli olabilseydi .....ve keşke Deniz sonuna kadar bir nefeste anlatabilseydi hayatını .....en azından sonu çok mutlu oluyor .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mazesim, hayatımızda bazı zamanlar oluyor ki, çaresizlik bizlere çok ciddi kararlar aldırıyor ve uygulayabilmek için de bir güç veriyor. Zaman zaman o günleri tekrar yaşayacak olsam aynı gücü gösterebilirmiydim diye soruyorum ve inan ki zor geliyor. Dilerim ki tekrar yaşamak zorunda kalmam:))

      Sana sevgiler gönderdim canım....

      Sil
  15. İnsan ilişkleri, yine çok sıkı bir anlatım. Heyyficim bu konuda bir uzman olduğunu düşünüyorum. İlişkilerin devamı için salt çok iyi insan olmak yetmiyor ne yazıkki Denize hak vermemek elde değil.Fikirler değişebilir, beklentiler farklılaşabilir, istekler artabilir v,s.vereceği kararı merakla bekliyorum canımm.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çok teşekkür ederim bu güzel sözlerin için. Bu desteğiniz beni yazmaya yüreklendiriyor zaten...

      İyi insan olmakla iyi eş olmak aynı şeyler değil sanırım. Deniz geçirdiği ameliyattan sonra hayatını sorgulamaya başladı aslında. Zaten derler ya, kalp ameliyatı olanlar, sonradan karakterde değiştirirler diye:))

      Sevgiler gönderiyorum sana güzel arkadaşım...

      Sil
  16. Elinize,yüreğinize sağlık bloğunuza bugün geldim çok beğendim bloğumda sizi görmek isterim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:)
      Ben de uğradım az önce bloğunuza ve muhteşem tariflerle karşılaştım...
      Ellerinize sağlık.
      Sevgiler...

      Sil
  17. çok sürükleyici bir yazı olmuş ve devamını da merak ettim doğrusu:) uslubunu çok sevdim çok içten yazmışsın insanı hiç sıkmıyor sevdim bu blogu zaten takibe de aldım:) bu arada ilk çekilişimi yapıyorum katılırsan sevinirim güzel sürprizlerim var;)
    http://myworldinthebooks.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fatih, senin gibi kitaplarla bu kadar yakından ilgili birinden bu güzel sözleri duymak çok mutlu etti beni.
      Çekilişlere katılmıyorum ama uğrayacağım bloğuna:)
      Sevgilerimle...

      Sil
  18. Heyyficigim, hikayede boyle bir degisim beklemiyordum. Ne diyecegimi bilemiyorum. Hadi hayirlisi. Heyecanla devamini bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şuleciğim, hikaye burada biraz yön değiştirecek:)

      Türkiye'den sevgiler gönderiyorum sana canım...

      Sil
  19. mutlu değilken, mutluymuş gibi yaşamak.
    kimsenin yaşamak istemediği bir durumdur, bunu senin yaşadığına inanmak istemiyorum. seni tanımasam daha farklı düşünebilirdim ama senin kadar naif birinin bunları yaşaması hiç hoşuma gitmedi. bu bölümü sevmedim ben, acıların ve üzüntülerin çok yoğun. lütfen hep mutlu şeyler yaz olur mu?? şaka tabiki ama etkilendim canım benim. öptüm seni, sarıldım sıkı sıkı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nagehan'cığım, bazen hayatımızın bazı dönemleri, zor geçer. Zor geçen bu dönemleri eğer iyi değerlendirebilmişsek, bize sonradan ödüllerini verirler. Senin tanıdığın Heyyfi, bu dönmeleri geçirdiği için belki de hayattaki herşeyin kıymetini biraz daha fazla bilmeye başladı. Hayatı ve kendini biraz daha tanıdı. Mutluluklarda yazılacak ama önce hazırlık dönemlerini anlatmak gerek:))

      Öpüyorum canım seni, Bursa'ya sevgiler:)

      Sil
  20. Şu an çok şaşkınım!Sürpriz haberler var derken,böyle bir haberi hiçç beklemiyordum.
    Yaşamda o ince çizgiye gelinince hiç umulmadık zamanlarda gerçeklerle yüzleştiriyor değil mi?
    Ama ben yine de umutlu olmak istiyor,Denizin güzel haberlerini heyecanla bekliyorum.Kalemine yüreğine sağlık arkadaşım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevalciğim haklısın:)

      Umudunu canlı tut çünkü, yakında Deniz'den güzel haberler var:)

      Çok teşekkür ederim canım...
      Sevgiler...

      Sil
  21. heyfim yakında blogger yazarlarından olacaksın.bir kitabın olacak belki daha daha.sen hep yaz emi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin için çok teşekkür ederim Böcüğüm.
      Kitap yazımı bir taraftan devam ediyor.
      Beğenmene çok mutlu oldum canım, bana çok destek veriyor bu yorumlarınız.
      Öpüyorum canım seni...

      Sil
  22. Heyyficim inan çok şaşkınım devamını merakla bekliyorum Deniz bize daha ne gibi süprizler yapacak :) öpüyorum canım sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz sürprizere devam edecek canım:))
      Sevgiler...

      Sil
  23. Ruhsal, bedensel, zihinsel... Her anlamda şifa dileklerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Çok teşekkür ederim.
      Biri eksik olduğunda diğerleride o bünyeyi terk ediyor.
      Deniz bunu öğrendi:)
      Sevgiler gönderiyorum...

      Sil
  24. Yaz kuzum denizin sonu ne olacak bak bende merak etttim ama bende deniz için mutluluk istiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)
      Deniz uzun süren bir öğrenme sürecinde sadece. Denizin sonu yine kendisine bağlı. Bu dönemden ya çok şey öğrenecek yada hep arayışı sürecek:)
      Sevgiler...

      Sil
  25. Yazılarınızı seviyorum,çok başarılısınız.Sarıp sarmalamak ayrı bir özellik, devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ihlamurcum, çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum.
      Sevgiler gönderiyorum...

      Sil
  26. İnsan hayatı ne kadar değişkenlik gösteriyor dimi? hiç beklemediğim bir şey oldu bu.
    Ama bir yandan da hayat böyle bir şey diyorum insan kısacık bir ömür yaşıyor ve mutlu olmayı hakediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Sanırım senin gibi birçok kişiye de sürpriz oldu bu durum.
      Şu an yaşadıklarımız, geçmişte aldığımız kararların sonucu. Şimdi aldığımız kararlarda geleceğimizi şekillendiriyor. Deniz için de böyle oldu. Önemli olan, sorumluluğunu da beraberinde alabilmek aslında.
      Yorumun için çok teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  27. Heyfficim nasıl güzel yazmışsın..Kalemine sağlık..Devamını merakla bekliyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurşen...
      Beğenmen beni çok mutlu etti.
      Sevgiler gönderiyorum sana...

      Sil
  28. Blogunuzu çok beğendim, sürükleyici bir anlatım tarzınız var. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim...
      Sevgiler...

      Sil
  29. Canım,
    bloğunu ve seni tanımaktan çok mutlu oldum. Bütün hikayeyi zevkle okudum. Sade ve etkileyici bir dilin var. Merakla devamını bekliyorum. Kitap olarak da görmek dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, senin gibi biriyle tanışmak benim için de çok büyük bir şans oldu. Birkaç saatte bile senden ve Elif'ten çok şey öğrendim. İnsanın hayatında olmasını isteyeceği türden bir arkadaşsın.
      Senden bu güzel sözleri duymak benim için çok anlamlı ve değerli.
      Çayları demliyorum, sizi bekliyorum en kısa zamanda:)
      Sevgiler...

      Sil
  30. Kaleminiz çok kuvvetli.Yüreğinize ve ellerinize sağlık.Bloğunuzu takibe aldım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Bloğunuz gerçekten çok keyifli:)
      Sevgiler...

      Sil
  31. Buyuk usta Can Yucel ne guzel soylemis.

    "Ömür dediğin üç gündür; dün geldi geçti, yarın meçhuldür. O halde ömür dediğin bir gündür; o da bugündür".

    Mutsuz oldugu bir hayati degistirebilmegi herkes ister ama cok az kisi basarabilir. Basarabilenler guclu insanlar, tebrik edilesi insanlardir.

    Hayat kisa, gonlumuzce yasanmali. Size yeni yolunuzda basarilar diliyorum, hersey gonlunuzce olsun...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil